İYV İZÜ Yükseköğrenim Kız - Erkek Öğrenci Yurdu

İlim Yayma Vakfımız, kurulduğu günden bugüne yarım asırdır ilmin yayılması gayesiyle ülkemizin akademik camiasına çok sayıda ilim adamı kazandırmış, eğitimin her kademesinde gerçekleştirdiği yatırım ve faaliyetlerle “güzel insan” yetiştirmeyi hedeflemiştir. Bu düsturla hizmetlerine devam eden vakfımız, 2014 yılında hizmete başlayan İZÜ Kız ve Erkek Yükseköğrenim Öğrenci Yurtlarını, 2022 yılında bünyesine almıştır. Halkalı Kampüsü içinde yer alan yurtlarımız toplamda 582 kişilik kapasite ile hizmete devam etmektedir. Yurtlarımızda 1 kişilik, 3 kişilik ve 4 kişilik odalarımız mevcuttur.

 

Yurt Hizmetlerimiz

  • 7/24 Güvenli Kampüs İçinde Barınma
  • Turnike Sistemi ile Kontrollü Giriş -Çıkış
  • Kahvaltı ve Akşam Yemeği
  • Wi-fi Sınırsız İnternet
  • Su Arıtma Sistemi

 

Yurt Hizmetlerimiz

  • Spor Salonu
  • Sinema Salonu
  • Atölye Odaları
  • Hobi Mutfağı
  • Ütü Odası
  • Çamaşırhane
  • Mescit
  • Etüt Odası
  • Dinlenme Odası
  • Mimar Öğrenciler İçin Çizim Odası

 

Başvuru Şartları

  1. Yalnızca İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi lisans öğrencileri başvuru yapabilir.
  2. Başvuru tarihi itibari ile 27 yaşını tamamlayanların başvurusu reddedilecektir.
  3. Yurt başvuruları online başvuru formu üzerinden yapılacaktır.
  4. Online başvuru formuna, aşağıdaki link üzerinden İZU KBS kullanıcı adı ve şifrenizi girerek “Başvuru Formlarından” ulaşabilirsiniz. (Yeni kayıtlı öğrenciler KBS kullanıcı adı ve şifresin öğrenci işlerinden alabilirler.)
  5. "Başvurumu Gerçekleştir" butonuna tıklayarak işleminizi kaydettiğinizden emin olmalısınız.
  6. Başvuru işleminizin başarılı olduğunu görebilmeniz için Kampüs Bilgi Sistemi “Başvurularım” sekmesinden başvuru sonucunuzu kontrol edebilirsiniz.
  7. Başvuru tarihleri boyunca başvuru ekranına istediğiniz zaman ulaşabilir, başvurunuzda değişiklik yapabilir ya da başvurunuzu iptal edebilirsiniz.

 

Yurt Kabul Süreci

  • Başvurusu alınan öğrencilerin mülakatları, iletişim bilgileri üzerinden aşağıda belirtilen başvuru ve mülakat tarihi aralığında mülakat randevusu verilir.
  • Mülakatlar, verilen randevu saatinde Zoom uygulaması üzerinden online olarak gerçekleştirilir.
  • Yurt yerleştirmeleri aşağıdaki öncelik sıralaması dikkate alınarak yapılmaktadır
    • Bir Önceki Yıl Yurtta Kalan Öğrenciler
    • Yeni Kazanan Öğrenciler
    • Yurtdışı İkameti Olan Öğrenciler
    • Ara Sınıf Öğrenciler

 

NOT: Şehir dışında ikamet eden öğrencilere öncelik tanınmaktadır. Şehir içinde ikamet eden öğrencilerde ise uzaklığa göre değerlendirme yapılmaktadır.

NOT: Disiplin cezası alan öğrenci yurda kabul edilmez.

 

  • Mülakat sonuçları Kampüs Bilgi Sistemi'nde ilan edilir.
  • Yurda kabul edilen öğrencilere kesin kayıt evrakları ve ödeme bilgileri sms ile iletilir.
  • Ödeme takviminde belirtilen tarihlerde ödemesini yapan öğrencilerin kesin kaydı gerçekleştirilir.
  • Kabul edilen öğrencilerden yurda giriş esnasında kayıt evrakları teslim alınır.

 

 

2023-2024 YURT BAŞVURU TAKVİMİ

 

Mevcut Öğrenciler İçin

Yurt Ön Başvuru ve Değerlendirme Süreci : 10 Ağustos - 16 Ağustos2023 (Saat 23:59)

 

Üniversiteye Yeni Kayıt Olacak Öğrenciler İçin

(ÖSYM sonuç takvimine göre tarihler değişiklik gösterebilir.)

Yurt Ön Başvuru: 28 Ağustos -3 Eylül 2023 (Saat 23:59)

Başvuruların Değerlendirilmesi ve Mülakat Süreci : 28 Ağustos - 4 Eylül 2023

Sonuçların İlan Edilmesi : 7 Eylül 2023

Ödeme Takvimi : Yurt ödemeleri 11 Eylül -15 Eylül arasında yapılacaktır. Konaklama hakkı kazanan öğrenci ödeme yaptığı takdirde yurda yerleştirilir. Aksi takdirde konaklama hakkını kaybeder.

 

 

KESİN KAYIT EVRAKLARI

  • Öğrenci Belgesi
  • T.C. vatandaşları için kimlik kartı fotokopisi (Yabancı uyruklu öğrencilerden pasaport fotokopisi),
  • 3 adet vesikalık fotoğraf,
  • İkametgâh beyanı, (Yabancı Öğrenciler İçin Oturma İzin Belgesi)
  • Adli sicil ve arşiv kaydı belgesi,
  • Sağlık durumunu beyan eden dilekçe (Yurt idaresince evrak teslim zamanında temin edilecektir.)
  • GSB beslenme ve barınma desteği için öğrenci adına açılmış Ziraat Bankası IBAN numarası (Ziraat Katılım Bankası ve veli adına açılmış hesap numarası kabul edilmemektedir.)
  • Yurt ile ilgili kural ve kararların kabul edildiğine dair imzalı “Hizmet Sunum Taahhütnamesi" (Yurt idaresince evrak teslim zamanında temin edilecektir.)
  • Yurt ücretinin ödendiğine dair banka dekontu,
  • Yurda kesin kayıt, yukarıda belirtilen belgelerin yurt yönetimine teslimi ve ilgili taahhütnamenin imzalanması ile gerçekleşir.

 

NOT: Evrakı eksik öğrencilerin GSB sistemine girişleri yapılmayacaktır. Bu sebeple eksik yatan beslenme ve barınma desteğinden kurumumuz sorumlu değildir.

NOT: Kesin kayıt sırasında yurt yönetimine teslim edilmesi gereken belgelerin her yıl yenilenmesi zorunludur.

 

İLİM YAYMA VAKFI İZU YÜKSEKÖĞRENİM YURTLARI

ÜCRET VE ÖDEME KOŞULLARI

 

İYV İZÜ Yükseköğrenim Kız - Erkek Öğrenci Yurdu - İlim Yayma Vakfı, İYV

 

NOT: Yurdumuzda konaklayacak her öğrenciye GSB' nin belirlediği standart aylık barınma desteği, vakfımız tarafından 5.000 ₺' ye tamamlanacaktır. (Örneğin GSB beslenme barınma desteğini 3.000 ₺ olarak açıklarsa vakfımız her öğrenciye aylık 2.000 ₺ burs verecektir. Evci izinlerinde verilmeyen GSB ücretleri, vakfın vereceği burs miktarını değiştirmeyecektir.)

 

 

Ödeme Yöntemi

Yurt ücretinizi anlaşmalı olduğumuz Kuveyt Türk Bankaları aracılığı üzerinde OTS sistemi ile azami 9 taksite kadar ödeyebilirsiniz. Anlaşmalı bankalar tarafından hesaba dayalı işlem yapılacaktır.
Yurt ücretinin tamamını peşin olarak ödemek isteyenler;

İLİM YAYMA VAKFI İKTİSADİ İŞLETMESİ ‘ne ait ;

Kuveyt Türk Katılım Bankası / Kıztaşı Şubesi : TR29 0020 5000 0978 5861 6000 01

Albaraka Türk Katılım Bankası / Fatih Şubesi : TR93 0020 3000 0272 4119 0000 01 IBAN numaralı hesaplara yatırabilirler.

  • IBAN Numarasına yapılan EFT / Havaleler de Dekont Açıklamasına, İZU Yurt Ücreti, Öğrencinin Adı Soyadı ve T.C. Kimlik / Pasaport Numarası olmalı,
  • Bankadan yapılacak ödeme sistemi seçeneğinde ilgili banka gelir belgesi talep edebilmektedir.
  • Yurda kabul edilmiş ve ödeme yapmış öğrenci, İZU akademik yılı başlangıç tarihinden önce (25 Eylül) konaklama hakkından vazgeçerse ödemiş oldukları ücretin %10'u kesilerek iade edilir. (Yurt yönetimine mail veya dilekçe ile bildirmesi gerekmektedir.)
  • Öğrenci eğitim yılı içinde kayıt sildirirse, dönem başlangıcından kayıt sildirdiği tarihe kadar olan gün sayısı hesaplanır; geriye kalan günlerin toplam ücretinin %40’ı kesilerek kalan kısım iade edilir. Örneğin; toplam 270 gün konaklamanın ilk 25 günü kalan bir öğrencimizden 25 günlük ücret ve kalan 245 günlük ücretin %40'ı kesilerek iade edilmektedir.

NOT : 2023 Eğitim Öğretim Yılı 23 Eylül 2023 – 23 Haziran 2024 tarihlerini kapsamaktadır ve toplam ücret 9 ay olarak hesaplanacaktır. 23 Haziran sonrası yaz dönemi ücretine tabidir.

NOT : 23 Haziran tarihinden sonrası konaklamalar için hazırlık ve diğer öğrencilerimiz için Yaz Dönemi ücretine tabidir.

 

 

İletişim

Kız Öğrenci Yurdu
Telefon:(+90) 212 692 9792
Whatsapp: 536 742 70 95
E-mail: izu.kızyurdu@iyv.org.tr

 

Erkek Öğrenci Yurdu
Telefon:(+90) 212 692 9884
Whatsapp: 536 742 70 94
E-mail: izu.erkekyurdu@iyv.org.tr

 

Başvuru için Lütfen Tıklayınız.